czwartek, 4 lutego 2016

Jak zdobyć gościa hotelowego - promocja noclegów w internecie

Promocja obiektu noclegowego nie należy do najłatwiejszych zadań, ale z pewnością możliwych i niezbędnych do wykonania, by zyskać zaufaną klientelę i powiększać grono gości hotelowych korzystających z oferowanych przez nas usług.



Na początek należy zdać sobie sprawę z faktu, że promocja w sieci staje się koniecznością, ale to, jak ją przeprowadzimy wpływa na wiele czynników. Ci, którzy korzystają z nowoczesnych technologii, mogą bowiem w sieci wyszukać wszystkich informacji odnośnie danego obiektu. Istotne zatem staje się nie tylko promowanie swoich usług, ale uczynienie tego w taki sposób, by potencjalnemu gościowi hotelowemu przedstawić mocne argumenty i uzasadnienie, że to właśnie ta, a nie inna oferta powinna zostać wybraną. Na początek należy przygotować plan promocji, dopiero później dochodzi etap wdrażania i realizacji strategii marketingowej, która ma przynieść sukces obiektowi noclegowemu.



Należy stworzyć zatem plan marketingowy, który uwzględni poszczególne działania, ale i budżet, jaki musi zostać przeznaczony na wykonanie kolejno zaplanowanych działań. Harmonogram w promocji jest podstawą. Uwzględniając budżet, należy założyć pewną elastyczność jego granic. Rynek zmienia się bardzo dynamicznie i nie da się przewidzieć wszystkiego. Dodatkowe finanse mogą być pomocne w nagłej sytuacji i stanowić będą rozwiązanie, w przypadku, gdy pewne punkty z założonego harmonogramu promocji nie sprawdzą się. Właściciele obiektów noclegowych powinni skupić się na wykorzystaniu najbardziej efektywnych narzędzi, które są im znane, dostępne i dają szansę na odniesienie sukcesu. Pośród nich znaleźć można reklamę w mediach, ale i w prasie lub w radiu, działania z zakresu public relations, a także promocję sprzedaży.



Skupienie się tylko na wybranych aspektach jest konieczne, ponieważ nawet największe obiekty noclegowe nie będą w stanie podołać finansowo i czasowo zadaniu skorzystania ze wszystkich płaszczyzn promocyjno-marketingowych. Skupienie się na tym, co potencjalnie najbardziej efektywne, zwiększa szanse na skuteczną promocję.

Zobacz również: „Jak reklamować obiekt turystyczny w Internecie”




Ta strona jest odpowiedzią na wyniki wyszukiwania:

ile kosztuje reklama na portalu turystycznym
jak promować obiekt noclegowy w internecie
jak promować obiekt noclegowy w portalach internetowych
jak promować obiekt turystyczny
jak promować obiekt turystyczny w internecie
jak reklamować noclegi w internecie
jak reklamować obiekt turystyczny
jak reklamować obiekt turystyczny w internecie
jak zareklamować obiekt turystyczny w internecie
na jakich portalach turystycznych reklmaowac sie
reklama obiektu turystycznego w internecie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz