poniedziałek, 28 lutego 2011

Apartament w centrum Sopotu sobie kupiłem na wakacje!

Apartament nad morzem w Sopocie jest drogą imprezą i nie każdego na niego stać. Warto jednak poszukać taniego w miarę apartamentu obok morza. Przecież wakacje to czas, kiedy możemy pozwolić sobie na trochę więcej i na pewno fajne wspomnienia będą zasłaniały te koszty i koszty i jeszcze raz koszty... :) Zabawa, między innymi w Sopocie to imprezy w Sopocie na monte cassino. Głównie to zabawa w klubach, czasami jak lepsza pogoda, można trafić na imprezę odbywającą się na plaży!



Po obejrzeniu filmu chyba każdy marzy o tym, żeby pojechać do Sopotu i zobaczyć jak wygląda taka impreza. Oczywiście najlepiej na taką imprezę udać się plażą!

Moje wakacje w zeszłym roku wyglądały bardzo dobrze i szczerze powiedziawszy, trafiło mi się najlepsze spanie i imprezy, jakie mogłem trafić. Opowiem od początku!
Otóż wiedząc, że w zeszłym roku znajomi spali na parkingu w swoim dużym samochodzie to ja zadzwoniłem wcześniej i wykupiłem mega apartament!!! Wystarczyło, że wpisałem w google Apartament w Sopocie i wyskoczyło mi kilkanaście stron. Jedną z pierwszych była strona www.sopotnoclegi.pl , gdzie od razu znalazłem numer to jeden babki sopotnoclegi 509 862 305 .

No, całe mieszkanko super wypas! Otóż jak przyjechałem, to okazało się, że znajduje się w centrum Sopotu, więc pierwsze co zrobiłem - poszedłem na obiad na monciaka! Monte Cassino w Sopocie to jednak najsłynniejsze miejsce dla obcokrajowców i polaków. Na Monciaku są takie fajne knajpki jak LaVita Sopot, Versalka, Błękitny Pudel, jakieś Szejki nie Szejki. Generalnie można zjeść pizzę, gyrosa i inne dziwne rzeczy. Acha, makaron jeszcze można zjeść!

Polecane : Domki letniskowe nad morzem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz